28 August 2009

~tup tap~

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 8/28/2009 02:05:00 PM
salam...

aku xtau nk tulis ape ni... sblum tulis ade je kat kapla ni...tp biler dh dok tul2 dpn laptop ni..eah... hilang dh...ishk2.... pelupa btul minah ni kn2? xpe..slow2... lately ni ..adei..aku pun xtau nk cakap ape dh...huhuh... agak serabut kepala aku ni hah... mcm2 yang perlu aku wat...yep... agak headache aku pada waktu itu...sukar utk berfikir scara waras...huh... xpe2... relax je dlu..arghh... tp.... adei... beb...tak tau dah ni...

hmm.... ari ni aku blik ikut jalan jauh...saje je... melayan perasaan sambil berjalan ke kolej... mcm2 bermain dlm kotak fkiran aku ni ... aku ske atau tak aku terpaksa terima... dingin je rase... enthlah taktau mane hujung dan mana pangkal... aku blur... aku xtau... ape yang telah berlaku...terasa kehilangan sebentar... pending... tiba2 terasa sgt takut...sangat sejuk...dan yang penting sangat2 risau...aku pun tak tau ape yg akan berlaku selepas ni...

0 PeMbErI IdeA: