29 August 2009

~tetttt~

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 8/29/2009 12:04:00 AM
mungkin agak sukar untuk difahami
atau disedari


i
t's the words we don't say that mean the most.
yeah damn right!

8 tanda aku suka kamu:

= bila aku bercerita tentang masalah aku pada kamu, dan berharap kamu menenangkan aku dengan kata-kata semangat

=bila aku tak jemu melayan sms kamu dari pagi sampai petang tanpa henti biarpun ketika itu aku sedang bergembira bersama teman-teman.

=bila aku bertanya "bila eh kita boleh jumpa?"
(dengan harapan kamu akan kata "jom, weekend ni!")

= bila aku kata take care, sebab golongan tertentu saja akan dapat ucapan seperti itu.

=bila aku sanggup temankan kamu bersembang biarpun sehingga ke subuh.

=bila aku tetap sms kamu, biarpun sms sebelumnya tak berjawab.

=bila aku berkongsi lagu kegemaran aku dengan kamu, dan berharap kamu akan terkenang aku bila dengar lagu itu.

= dan bila aku mula tanya tentang keluarga kamu, itu juga tanda aku memang suka kamu.

aku tak mampu. tak terluah.

memang susah nak cakap "aku suka kamu."


2 PeMbErI IdeA:

Benjo. on September 1, 2009 at 8:10 PM said...

suke bile dgr org nk berjinak2 dgn cinta..
org kata klu tggu lama2 nnt melepas..
hehehehe..

SHA AZIS on September 2, 2009 at 1:14 AM said...

hahaha....