10 August 2009

~SABTU YANG INDAH~

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 8/10/2009 07:31:00 PM
salam...
sekian lame aku hold post (lame ke??hhaha) akhirnya dpt publish gak heheheh...bukan ape..mase begitu mencemburi aku utk terus menekan keyboard lappy ku ni...heheh

kembali kepada tajuk diatas...erm... hari sabtu lps aku pi celebrate besday aku dgn sorang member ni... awal2 lagi aku dh bgun coz nk read note2 n hafal then wat tutorial ..hhhoho..coz aku tau lps balik sure xkn sentuh buku coz kepenatan yg amat..hohoh

byk tempat kami pi..rasenye x perlu mention kn kt sini..heheh... tp paling aku rase cam best sgt2.. mase dinner kt kg baru K.L..hohoho... 1st time aku mkn mengadap KLCC yg tersergam indah... mmg x dpt diucapkn dn kata2..maybe bg orang lain cam dh biasa...tp aku btul2 xcited... lantak pi ar org nk kate ape..jakun ke kekampungan dan sebagainya..peduli ape aku.. yg penting aku sungguh xcited masa mkn kt situ..terasa mau pi lagi...huhhu..thanks sgt2 kt mmber aku tue coz sudi bwk pi mkn kt situ hehehe....

0 PeMbErI IdeA: