19 August 2009

hepi besday gurl!!!

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 8/19/2009 10:40:00 PM
salam...

alhamdulillah aku amat bersyukur kerana masih lagi bernafas dimuka bumi ini... selama 21tahun aku telah banyak pahit manis aku lalui...erm.. nama pun kehidupan kan...hhuhu... mesti lah ade cabaran dan dugaan ... ape2 pun aku berbangga aku telah jadi dewasa sekarang...aku kne berlatih jadi seorang wanita..yup i'm big girl right now!!

rasa2nya besday kali ni..sungguh bermakna bagi aku... rasa cam seronok sgt...walaupun test DE agak mengugat gumbira ku..tapi life must goes on rite?? yup2..huhuhu... tiba2 aku rindu saat2 myambung besday together dgn mmber2 yg lahir bulan ogos masa kt segamat dulu..seronok sgt... kenangan hanya tinggal kenangan...

besday kali ini aku sambut besday dengan my friend..yup dgn ayu n zul...agak sunyi ..tp alhamdulillah ..mereka ingat besday aku..walaupun x semeriah dlu... aku bersyukur mereka ade... thanks beb!!! yang paling x bleh lupe aku celebrate my besday with someone...first time aku clbrate with guy..hohoho... i really appreciate that... yg lately ni banyak melayan kepala n kejiwangan aku yg tiba2 ade ni..sorry2..

21tahun .... dah besar dh ni... mak tanye gak..do u have boyfriend? opps... hahhaah... erm.. blum lagi... byk bende dalam kepala aku.. study...family...friends... mmg aku x nafikan aku ade ske kt someone...tp aku biarkan je dulu.. coz bg aku kalu ade jodoh ade lah.... lagipun kami baru brkawan..rasa nya agak terlalu awal..kan2...hurm...blum tiba masa nya agi...

ape pun thanks kat korg yg wish besday aku ....weeeeeeeee luv u all

0 PeMbErI IdeA: