10 August 2009

~isnin yang memenatkan~

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 8/10/2009 07:48:00 PM
salam..

huhuhu... isnin bagi aku adalah hari yang penuh dugaan n cabaran...kelas yang mmg penuh yang teramat penuh dan meletihkan...huhuh..pagi yang x bape nk indah disusuli dengan kelewatan aku ke kelas ...aku terpaksa menapak ke kelas...hurm.. penat sgt2... sampai je kt kelas..alhamdulillah lecture aku blum sampai agi.. tercunggap2 gak ar..huhuhu..tue ar padan muka sape suh tdo lambat smlm..dh tue merepek bukan2...nah amik ko sharima..hahahah....ceh... huhuhuh... biler dh penat blajo pun entah hape2...sengal2 je aku solve kan maths problem td..huhu...

pastu bleh plak lupe bwk duit nk pi beli mknan..ceh..you are so clumsy lah cik sharima oiiii... huhuhu.. lps tue aku terus pulang kt bilik tanpa mmbeli makanan utk lunch pd hari ni... dan aku tertdo kelaparan adei.. nk pinjam duit mmber segan plak..adei...xpe2..sandwich ade lg... hahaha..alhamdulillah xde lah kebulur aku hari ni..hahah...pastu aku p minum air glukos utk topup tenaga... sape suh malu skrg nah amik ko!!! tanggung sendiri ar cik sharima!!!hhahah..giler ar... hurm.. pastu rushing pi blok cempaka adei skali lagi dugaan..aku terlupa bwk botol air... giler pelupa minah nih ..ape nk jadi agak nya!!!kepenatan + haus +panas=aku yang keletihan!!! aku btul mgantuk dlm kelas bel td..adei...nk kne ketuk agak nya ni!!

dh tue rushing plak gi fakulti aku tue...hurm... sampai2 je kelas sedang digunakan..huuhuh..giler ar penat...tak dpt nk duduk sakit kakiku!!! haha..cekal kan diri tue..kui2..utk menghilangkan rasa lapo+penat +sakit kaki aku pun start berbual dgn mmber2 ku..kira gosip jap ar..hahha..
dlm kelas plak aku cam blur..apsal slow sgt sore lecturer aku ari ni..hurm... cam mngantuk pun ade...biler lecturer aku kata"thats all for today"..dengan langkah yang cepat dan tangkasnya aku trus kemas2 barang2 nk terus blah dgn cepatnya...pi cari NASI!!! aku rindu padu mu!!!!

0 PeMbErI IdeA: