22 August 2009

~selamat menyambut Ramadhan ~

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 8/22/2009 06:43:00 PM
salam...

hari ni 1st day puasa... masa entry ini tertulis aku dpt bayangkan keadaan kt rumah aku skrg.. mesti ramai yang ade kt uma mak kn... adik-beradik ku mesti ade skali n maybe tidak ketinggalan family busu n makde.. huhuh.. aku kt sini sorg2 je dari mula bersahur sampai lh lagi 20 minit nk berbuka ni...still sorg2.. erm.. pg td ade rase xkeseorgan coz ade org teman kan dari jauh.. huhuhu..thanks dude...

hari ni tak byk aktiviti yang aku wat... dr pg sampai ke ptg aku dok dpn lappy ku ..dan diselang-selikan dgn ke toilet n solat .... huhuh.. boring kan... nak nangis?hmmmm dh beso kot.... nak sedih tue ade lah..tp cam mls nk layan kn sgt..ye ar.. nti lagi teruk..better camni..x sedih sgt.. xgembira sgt... biasa2 je...

aku amat berharap agar bulan Ramadhan kali ini penuh bermakna..agar dpt aku tempuhi dgn sempurna insyAllah ..huhuh..

~selamat menyambut Ramadhan n slamat berbuka puasa~

1 PeMbErI IdeA:

Benjo on August 23, 2009 at 12:41 AM said...

selamat mnyambot Ramadhan yg mulia..
smoge kite smua dipermudahkan segala urusan..
x mao la sedey2..klu sedey lebey aku lak yg sedey..
huaaaaaa!!!!
sm la kite x dpt blk 1st pose..