03 August 2009

~tak terkata~

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 8/03/2009 09:46:00 PM
salam...
hmmm...ape yg tak terkata ea...hahha... sebenarnya banyak benda yang ligat bermain dalam minda galaksi aku ni... nak tulis tapi tak tertulis... kadang kala sikap terlalu penting diri sendiri mmg menyusahkan orang.. tak kisah lah dalam ape je situasi sekarang ni... aku tak mention sapa2 coz biarlah ianya jadi secara general.. aku pun bukan nya baik sgt.. tapi at least jangan lah terlalu penting kan diri... boleh menyusahkan orang kot

yang paling kelakar(sbnarnya tak pun) pepatah orang dulu2 "seperti kacang lupa kan kulit" masih relevan agi... yup... situasi ni kerap berlaku depan mata aku ... nk tergelak pun ade... tapi nak wat camne dh diri masing2.. tegur salah kot2 dicop "cam baik sgt ar ko ni sha" tak tegur pun salah yelah sedikit sebanyak boleh buat ade2 mata2 dan hati yg jelik memandang ....malas ari nk dgr bende yang same..buhsan.. cam dh xde keje lain agaknya...

hmmm..ntah ape2 aku bebel ni...k nk sambung study huhuhu



2 PeMbErI IdeA:

Benjo. on August 4, 2009 at 9:06 PM said...

sabar jela sharima ooii..
benda2 cm tu biase terjadi..
aku paham sbb aku pn pernah alami
dan ko bersabar dan berserah la pada yg lebuh Memahami..
k..senyum2 la dgn pelbagai ujian.

SHA AZIS on August 6, 2009 at 12:30 AM said...

thanks beb..huhuhu