26 August 2009

~perihal kampus~

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 8/26/2009 03:43:00 PM
salam...

slamat berpuasa semua... hehehe... kalu boleh aku xmoh sedih2 ni...aku nk happy je..itu pun kalu diizin oleh ALLAH s.w.t..hehehe... aku nak ignore ape yg leh wat aku sedih,marah,bengang ...biarlah mereka mengata,mengumpat ke hape ke... yg penting jangan melampau ok... nak mengata??..teruskanlah.... aku mls nk layan... cakap2 blakang? ahahaha.... cakap lah sampai puas biar sampai hendak terkoyak mulut.... aku malas nak kisah..hanya mereka berfikiran cetek dan perangai yang mengalahkan budak2 hingusan je akan buat begitu...teruskanlah... satu je... jangan melampau sangat..kerana setiap kesabaran dan batasnya... heheheh...weeeee

sekarang aku nk fokus ape yg patut aku buat..erm.. bila disenarai pjgnkan aku dapat rasanya wow!! busy nya aku ni.. tp kalu kita berikan sepenuh komitmen insyAllah..segala nya berjalan dengan lancar..jom..checklist my task...
  1. bel 422-finding=3/9
  2. mat 522-maple=3/9
  3. phi 415-term paper =1/9
  4. mat 523-matlab=14/9
  5. ctu553-13 mei dan implikasinya terhadap orang melayu=10/9
  6. eco415-case study=lps raya
  7. test 2 mat523-11/9
InsyAllah...

0 PeMbErI IdeA: