14 August 2009

~tersedar ~

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 8/14/2009 12:47:00 AM
salam...
alhamdulillah..segala kekusutan selama ini terjawab...aku pun xtau nape aku seberani tue.. hahah giler ar ko sha!! giler tegar... adei!!segan pun ade gak..tp biler pikir2 balik..ade sebab aku wat cam tue...aku xnk jd cam dlu...terbang setinggi-tingginya lpas tue kedebus jatuh ke bumi sakit dan perit hanya TUHAN yang tahu...

ditambah rasa serba-salah yang menebal dlm diri antara faktor yang perlu diambil kira... sebenarnya aku dh lame x rase cam tue..sbab tue agak blur2... ditambah kan pula rase ego giler tebal yg konon nya slalu barkata "lantak p" "buang masa je beb" "x bosan ke beb" "byk bende nk wat.. mls nk layan ar"...tp skrg ....nah amik ko sharima!!! seriously sebelum ni aku x prasan what is going on here... tp setelah di asak dgn segala pertanyaan (dh mcm kaunter pertanyaan nih) oleh mereka.. terfikir gak aku..WHAT IS GOING ON HERE!!! kenapa ini...kenapa itu... apsal bleh camni? setelah mengambil kira segala aspek berikut.. aku pun wat some research... mula2 dh dpt jawapan itu... setelah secara tidak sengaja nya aku terpandang sesuatu...opps!!adei..relax dlu..cool2..

skrg sumer terjawab...and i'm feel sorry coz "ter.." hurm... coz aku tau n x lbh drpd itu....

0 PeMbErI IdeA: