06 August 2009

adakah aku sedang stress??

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 8/06/2009 12:22:00 AM
salam...
mcm2 berlaku dalam dua hari ini... huhu..penuh dugaan dan aku sering mengira waktu bilakah segalanya akan berakhir... aku penat dan sangat penat... tertunda segalanya hingga terlepas pandang sesuatu yang amat berkaitan dengan kehadiran aku di menara gading ini ...berkejaran kesana kemari... penah terdetik dihati "arghh lantak ar " tapi aku tak boleh camtue.. what goes around comes around... tapi siapa nak bersama-sama memikul beban di bahu..sama-sama berkongsi duka ??? siapa yang nk memberi nasihat ,semangat dan harapan... segala sendiri..

adakah aku bersalah? kerana menanggung semua itu? hmmm... sering menjaga hati orang tapi hati sendiri merana... teruk kah aku berfikir sebegitu... aku hanya manusia biasa jadi aku bukan seorang terlalu baik orangnya...aku tidak akan jadi sempurna ..kerana aku hambaNya... yang terlalu kerdil ..terasa kecil disisiNya... aku redha..aku pasrah...kerana apa yang berlaku dalam 2 hari yang lalu memberi seribu satu pengajaran kepada aku..

"YA ALLAH... KUATKAN HATI , BERIKAN LAH PETUNJUK KEPADA HAMBAMU INI "

wassalam

0 PeMbErI IdeA: