20 August 2009

~kesengalan~

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 8/20/2009 05:56:00 PM
salam...

ari ni aku cam blur2 n kabut semacam..hahah..cuak nk test algebra agaknyer... huhu..risau ..bleh wat x nih..huhu.. ape2 bende dh lps... skrg ni aku serah kepadaNya..kerana DIA lebih tahu...

ari ni aku byk merepek dlm kelas ..hahahha.. entah lh...dlm kelas hubungan etnik td ustaz tanya... penjajah tanam ape dlm masyarat kita? aku dengan x sedar tercakap getah!!! adei... ape da... riuh satu kelas ..adei.. malunyer..mula2 nk bgtau org sebelah je..tp terckp kuat...huhuh..

pastu plak..aku tertgl kad matrix...agaknye dh jodoh terjumpe sorg staff yg ske saman sbab x pkai kad matrix..dgn nada cam nk gertak dia tanye aku "awk ad bwk kad matrix x? bleh pakai x? " aku pun blur2..ade2..padahal xde....adei..cuak2...pastu bleh plak dia lepak btul2 dpn klas aku..ayu dh miskol suh pi jumpe lect nk bincang psl presentation DE..dgn gaya cam pencuri aku kuar kelas sorok2...adei.takut dilihat staff tue..huhuhu sengal seh...

pagi td aku dok sarapan dgn mmber aku... tgh2 dok sarap.. dia kata aku cam lonely...slalu sorg2..mcm xde kwn sgt..cam ketara sgt..beza sha dlu dgn sha skrg..cam kabut..ske dok sorg2...byk termenung... pastu cam kesian kat aku...huhuh..beb seriously aku terharu seh..coz dia care psl aku... huhuh..actually aku mmg rasa sgt sunyi...yup... ape yg dia teka tue btul.. alhamdulillah skrg ni dlm life campus aku ade zul,ayu n nasrul je...aku dh mcm xde sape2 lagi dh.. aku byk abiskn masa aku dgn diorg selain melayan study n xment cam gunung everest tue... aku x havoc cam kat segamat dulu..seriously i'm totally different...x giler2 cam dlu..ade je plan aku nk sakat n kene kn anak dara org.. mmg seronok coz ade nisa,yong,nas,firah,ekyn,fizah n sue.... tp sumer dh xd.. firah n nas dh lain course mmg jarang jumpa ar..huhuhu... rindu saat2 dlu...camne pun aku kne biasekn diri kn2..SHARIMA BOLEH!!!huhuh...

skrg ni aku cam agak stress.. n slalu nmpk serius hurm... n paling x best aku cpt moody..huhu. .aku xseceria sperti dlu...aku nk sha yg dlu...ceria..ske gelak2..nmpk tenang..rajin g klas.. ske wat note.. rajin study... MANE SHA YG DULU... maybe aku dh biasa ade org kt sekeliling aku..biler dh xde..aku cam ilang arah...blur...huhuhuh




0 PeMbErI IdeA: