01 August 2009

mid term...

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 8/01/2009 09:10:00 PM
salam...
cuti mid semester break ni yg paling x best... huhuhu... coz nnti cuti raya cume tgl 3 hari je..huhu..xbest2... pastu plak byk bende tangguh... xpsl2 minggu dpn aku ade byk test..huhu..ni sumer gara2 H1N1 yg kian menular ...huhu...

aku,zul n fira brtiga adalh diantara penghuni kolej yg pulang ke kolej lbih awal.. ape2 pun kami redha ketentuanNya..huhu... ptg td kami bertiga sempat ke bdr shah alam berjalan2 coz ade book fair kt pkns... byk buku2 jual pada harga yg murah.. lebih2 lagi buku kanak2..tiba2 aku teringat kt anak2 sedara aku ... kan best leh beli buku2 ni kt diorg...tp biler lagi aku nak balik mlk kn2?? hhuh.. xpelah kalu ade rezeki kt mlk aku belikan buku untk diorg... aku terpandang kat atas stage... mcm knl tapi xsure sape.. maklumlah rabun jauh n mls nk pkai cermin mata..huhuh.. prof muhd kamil sedang memberi ceramah ..hhuhuh... best seh...kami bertiga khusyuk mendengar ceramah sehingga abis..byk input yg kami dpt... fira sempat ambil autograph prof.. aku mmg follow blog prof n bli buku hasil tulisan beliau seperti travelog haji mengubah sempadan iman dan travelog dakwah...hhuhu..

slps tue kami pun bergrak ke sacc mall utk mencari barang2 keperluan kt giant... aku berhenti kt kiosk cupcake..wah cantik seh..huhuhu.. teringin gak tp cam syg nk makan plak..then kami ke giordano beli brg disitu n tidak ketinggal kedai paling best..iaitu Andai Diri Ini Disayangi Apa Salahnya..atau dipendekkan ADIDAS... hahah.. beli2 brang2 kt situ n lepak kt big apple donuts jap n makan our fava donut which is ALIEN n HAIWAII FIVE!!! sdap seh... hehee...

bahagia betul hari ni... heheh.. tp note x bis buat agi...adei!!!

4 PeMbErI IdeA:

Taz Jaafar on August 1, 2009 at 10:21 PM said...

manfaatkanlah cuti 3 hari tu dgn sebaiknye. hehe. kumpul duit raye byk2 :p

ekyns on August 1, 2009 at 11:25 PM said...

sronok nyer brjalan yer...
hehehe

SHA AZIS on August 2, 2009 at 12:15 PM said...

tazz,kite dh beso sure xdpt duit raye byk..kene bg adele...hhuhuhu

SHA AZIS on August 2, 2009 at 12:16 PM said...

kynn... aku ske isi mase lapang yg agak lapang ni..huhuh