27 August 2009

~sesuatu~ (^_^)

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 8/27/2009 08:12:00 PM
salam...
alhamdulillah...sudah 6 hari kita berpuasa... dalam bulan yang mulia ini banyak perlu aku tempuhi... yup... halangan mematangkan fikiran.. supaya kita lebih bersedia dihari-hari mendatang..

matang...aku ingin mematangkan cara aku berfikir.. kalu boleh tak mau jadi sesuatu pekara yang kecil menjadi complicated... dan yang paling penting tidak perlu berfikir seperti kebudak-budakan.. tidak mau terlalu mengikut hati..bak kata pepatah ikut hati mati,ikut rasa binasa... aku mau bahagia..bahagia dgn perjalanan hidup ku..walaupun kadang-kadang langit tidak selalunya cerah... aku kena redha ketentuanNYA...

aku tau bukan senang nak jadi matang ... tp aku yakin..aku boleh..aku mahu matang dalam berfikir....




0 PeMbErI IdeA: