01 May 2009

selamat hari bekerja!!!

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 5/01/2009 05:17:00 PM
salam...

hehhe..library tutup...huhu..bru je nk plan gi sane.. rupe2 nye ari ni cuti..hukhuk... semlm gi study kt sane ..x ramai dh..maybe ramai dh balik kot..huhuhu... sadis nye ...

semlm gi jln2 dgn yong.. actually gi temankn dia g tabung aji sat...heheh... pastu ronda giant jap..coz yong nk bli something...heheh.. aku x bli pape pun ..nk jimat duit... hehehe... masa nk on the way balik tue.. tetiba yong menjerit!!! sha!!! basah!!!hohoho... air botol lupe nk di dtutup dan tertumpah... banjir!!!! adei,... dgn berbekalkan semangat yong gi amik tisu kt blakang.. time tue aku tgh drive.. ksian yong kelam kabut dia.. buku bank dia basah ...huhu..

aku sempat gi ronda2 satu uitm johor yg terindah ini... dgn menaiki kereta kesayangku..hehe.. best!! indah sgt.. tak lame lagi aku dh nk blah dh.. rindu nye tempat yg banyak mengajar aku tentang segalanya.. erm.. susah nk list kt sini.. pjg sgt... pape pun aku sgt bangga kerana pernah menjadi warga nya...

besok roomate ku aku berkurangan lagi..huhuhu.. sedih nye... teringat mula2 knl dia.. hehe.. serius je muka dia.. nmpk garang n x byk ckp... skrg ni ..hehe.. mmg kecoh bilik ni kalu aku plus dia n finaz... bising !!! tp seronok... lps ni dh x jumpe agi dh.. hukhuk.. pape pun hope mereka berjaya..hehe.. " time clearance nnti akak dtg agi!!" heheh...

skrg kalu buhsan kami akan bermain satu permainan.. "cibicibicip"hehe.. permainan korea..haha.. seronok abis.. coz kene wat gaya ..kalu same dgn lawan kira kita kalah..hehe.. kat sini kitorg dh tetapkan 3 gaya.. heheh.. mmg best.. berpeluh gak ar... hehe.. thanks kt diorg coz layan je perangai aku yg giler2 remaja ni..hahahah...

0 PeMbErI IdeA: