05 May 2009

kembali ke zaman dulu2...

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 5/05/2009 01:18:00 AM
salam...

aku teringat sesuatu... yeah.. sedih pulak malam2 ni... tidak sampai seminggu lagi aku bergelar student UiTM JOHOR terchenta ni... huhu.. kejap je kan?? td adah telah membuat teringat kisah2 aku part 1 yg nerd lagi sengal..huhuh.. best nye time tue.. dulu aku roomate bersama kak waty n adah..huhu.. mcm2 aku belajar dgn kak waty.. walaupun masa nya agak singkat memandangkan kak waty dh sem akhir.. seriously, masa last day aku sedih sampai menangis.. tak tau kenapa..sepanjang perjalanan dari kampus ke umah penuh dengan termenung dan sekali-sekali terkeluar gak ar...titisan air mata...huhu... masa part 1 aku x ramai mmber kt cni..aku kenal pun budak2 course aku..huhu..entah..kurang rapat dengan mereka..aku banyak menghabiskan masa dengan kakak2 bachelor accounting..kak waty,kak adeq.kak yana,kak anis,kak syirah n kak wawa...rindu nya kt mereka... huhuh...

aku paling xkan lupakan member2 aku yg paling aku..yang sentiasa bersama aku dari part1 sampai skrg ni yang susah dan senang bersama sepanjang aku kt sini.. sampai sekarang kami still best friend forever... i luv u all so much..

banyak kenangan kt sini nk list kt sini mmg xsempat n terlalu pjg ..huhu..sedih plak..hope masa drive balik melaka x nangis..coz susah nk drive nnti...huh..camne pun aku terasa nk nangis!!!

0 PeMbErI IdeA: