07 May 2009

satu lagi!!!

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 5/07/2009 08:32:00 PM
salam..
satu lagi paper yg perlu aku harungi dengan rasa yang tabah dan semangat yang tinggi... yang rasa rajin yang masih bersisa ... aku tetap melangkah ke meja yang telah disediakan..hukhuk.. bler keluar je bilik.. sunyi je..kalau bising pun ..biler diorg nk yg nk balik tue menjerit kegirangan..(hah...jerit ar!!! peduli hape aku) tapi yang pasti rasa gusar n sedih tetap bersarang...

petang tadi ...seorang sabahat ku telah abis paper n balik.. huhu..sedih nye rasa.. entah biler ..kita akan berjumpe agi..huhu...tetiba sampai je bilik..aku ternangis jap..(<

semlm kami sempat pergi jalan2.. saje nk amik pic together kt area kampus...hukhuk



dari kanan...ekin,nisa,aku n firah


kami di admin....(kecikz pun ade gak)

smlm aku wat clearance dgn roomate yg dh abis paper minggu lepas tp sungguh baik hati coz teman kan aku sampi sabtu ni..thanks finaz...huhu...terharu beb... sungguh ptg.. mane tak nya.. lepas pening2 dok perah otak kat paper QMT 337.. aku gi jalan2 dgn mmber aku... pastu balik je gi wat clearance.. alhamdulillah.. bilik aku tak lah sepah coz hari2 sapu lantai hehe.. so, habuk x banyak.. hehe.. tgh2 bertungkus-lumus ...aku sempat lagi dance dgn yong... hahah... pasang lagu valentine tango by the twins.. pastu slow dance lagu flightless bird by ost twilight...hoho... sweetheart i invented that move!!! hahah...lps je kitorg mengemas, terus dance lagu nobody-wonder girl... heheh giler ar... lepas tue leh lak menyakat yong dgn wunny..hahah..aku rembat coklat pemberian asri kepada wunny... haha..terjerit2 wunny..lagi aku gelak besar!!! hahah... mmg penat ...tido awl... huhu...










0 PeMbErI IdeA: