13 May 2009

nk cari pasal!!!hahah

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 5/13/2009 02:33:00 AM

abg aku (guard aku hahah) ,aku kt MMU battle of the band

salam..
aku plan nk kene kan abg aku.. tp xtau nk kene kan camne... ptg td,setelah bersuka-ria aku pulang dengan gembiranya... tgh lepak dgn bapak aku..tiba2 aku di serang ..arghh geram... abg aku serang dengan air + ais=satu jap penuh!!... pastu dgn semangatnya aku kejor abg aku keliling uma... geram nya pasal... smlm pun kene gak.masa angkat baju kt ampaian..aku telah di serang lagi... uawwwaa..menjerit lagi!!!

hehe..aku dgn abg aku mmg camni..kitorg suke myakat each other..tak pun mak kami yg jadi mangsa heheh..oleh kerana hanya kami berdua yg blum berumah tangga..so,kami mmg rapat..dr kecik kami mcm ni smpai lah skarang.. kalu aku balik uma mmg riuh umah tue..bising suara aku ..pastu dgr abg aku gelak beso... hehe.. best plak... klu kitorg gi pasar mlm.. yg jarang nmpk aku akan kata aku ni awek abg aku!! hahha..ape lah korg ni.. kalu gi tgk wayang kitorg suka gi midnight movie..kalu ade sedara2 ku yg sebaya lagi best.. pastu lpak mengeteh or gi mcD jer kul 4-5 pg..kira overnight ar..hahh

tp skrg ni abg aku dh nk bertunang..huhu..maybe lps dia..sure dia x mcm skrg..yelah org dh ade bini..mestilah mature kn??,,hhuhu... ape2 pun aku harap abg aku berbahagia dgn kak ecah hingga ke akhir hayat... huuuh..lps ni tgl aku sorang je lah kt uma ni... huhu..lps dh xde geng... coz yg lain dh kawin.. adei.. sure kene serang dgn soklan "panas".. ni yg mls ni.. aku nk wat xtau je lah.. hurm.. aku masih mude.. byk bende aku nk wat...

0 PeMbErI IdeA: