25 May 2009

ape2 jelah

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 5/25/2009 11:13:00 PM
salam..
skrang dh xde msa nk on9 hhuhu..bz oooo...aku blum sempat beristirehat dh gi keje..hehe.. pnat ...ari2 balik mlm... hohoho... sebenar nya byk pengalaman yang aku dapat ... skarang ni aku dh confident gne bahasa english dan mandrin aku ...hehe..dh xde malu2 agi dh...hehhe..

skrg aku slalu senyum jer...naik lenguh pipiku ini... n paling best dpt knl ramai org..rata2 org kat situ ingat aku budak lps SPM...mmg klakar seh... biler aku bgtau umur aku..diorg terkejut besar.. heheh... ade kata aku tipu..diorg kata muka cam x matang agi..hehe.awet mude seh!!! ...

skrg ni aku suke tgk ade sorg tue..dia lemah-lembut,baik hati,cashier terbaik,peramah,suke senyum... rajin...jusco pernah antar dia ke jepun..hohoho..bangga seh.. name dia??? erm.. x boleh bgtau dulu..nnti2 ar ...kalu dia ade kt kaunter tue,sure aku gi sane.. tgk dia...hahah... sweet jer...aku suke tgk dia..n bangga dgn dia...hohoho...

3 PeMbErI IdeA:

tazz on May 26, 2009 at 12:58 AM said...

hehe. siape dia tu? lelaki ke pmpuan? :p

tea O_ais_limau(ais kurang ar) on May 27, 2009 at 10:57 PM said...

dia "mr"hahaha... dia best mmg ramah sgt...

Fza blink2 on May 31, 2009 at 10:10 PM said...

huhh..bhye jgk 2 sha...bnyk pihk ko kne jge hati...ko pikir la elok2..klu ko rse baik tuk ko baik la jgk tuk drg...

yg pntg ko bhgie sha..