29 May 2009

knape leh jd begini???

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 5/29/2009 11:44:00 PM
salam...
ari ni aku masuk keje kul6ptg td hehehe...coz amik ank buah ku di asrama dia...huhu...dh start cuti skolah 2minggu heeh...

ari ni mcm2 belaku..aku mengotakan janji untuk berjumpe dengan "B"(lelaki,bukn name sbenar) untuk menyelesaikan sesuatu perkara..huhuhu... aku try ckp baik2 dgn dia..yg sukar aku nk terima dia..memandangkan umur kami yg agak berbeza coz dia bru 19thn..adei... aku anggap dia cam kwn biasa je... tp dia still xkisah dia sanggup tunggu... coz dia dh suke kt aku..ni lagi pening!! tp yg paling aku xsuke adlh..."F" (perempuan,bkn name sebenar) sebenarnya dh lame ske kt B before aku masuk keje kt situ...tp B reject dia coz dia mmg xde pape2 perasaan kt "F" n siap bgtau kt F yg dia ske aku....huhuhu...patutlah lately F cam x bape suke nk ckp dgn aku..n dia dh agak dingin dgn aku...hhuhu..inilah yg paling aku x ske coz disebab kn lelaki F dingin dgn aku..huhu... lagi haru lagi biler aku jumpe B tiba2 "Y"(lelaki,bkn name sebenar) lalu.. dia nmpak begitu bengang tgk aku dgn B td..adei... dia mmg masam mencuka... hohoh... pastu dia lalu dpn aku n wat x tau je..mesti set something yg buruk psl aku...sedih seh... knape leh jd macam ni!!! aku sedih sgt2... sempat gak ar tertitis air mata ku...huhu.. aku x niat nk rampas sape2..aku dtg kt situ nk bekerja... nk cari duit... nk try berdikari...huhuh

2 PeMbErI IdeA:

MaHzAN on June 1, 2009 at 11:32 AM said...

huhhuuuh..kalode jdoh x kemana kamuuu....

SHA AZIS on June 12, 2009 at 3:46 PM said...

dua2 kite x pilih.. biar je... heheh...