12 June 2009

aku kembali lagi!!!

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 6/12/2009 03:29:00 PM
salam...
dh lame aku tak update blog aku ni..huhuh.. aku cam xde mood nk on9..huhuh.. entahlah..nak kate busy x gak..i'm not in mood...

aku telah diberhentikan keje..huhuh..itulah bende yg paling wat aku bad mood... secara tiba2 dengan alasan sales kurang so,nk cover kne hentikn part time... mmg sedih giler... huhuh..dh x de rezeki nk keje kt sane agi...skrg ni aku dok uma lepak dgn mak..aku rase sumer ni ade hikmah nye. coz since last paper ari tue aku x dok umah terus keje.. skrg ni lah mase nk berehat dan tenang kan fikiran....

gaji x dpat... inilah bende yg paling aku bengang!!! coz sampai skrg gaji aku x dpt agi.. sakit ati hanya Tuhan yg tau!!!... asyik tunda je!!! tension ooo

tapi ade bende yg wat aku hepi...heheh

dpt anak buah baru... yg ke 16...nama diberi muhammad mustaqim....hehe..nti kalu senang aku upload gambo dia...hehe...

cuti sekolah!!!... aku gembira sgt coz time2 camni ni kami sekeluarga dpt berkumpul....hehe happening umah aku ni...ceria sgt2!!!

wani dgn asri.... mesti korg pelik nape wani dgn asri plak ea??.. aku sungguh terharu coz diorg sanggup dtg jumpe aku kt mlk ni..heheh.. thanks beb!! korg mmg best!!! ade citer sebalik kdtgan diorg.. tp ianya telah menjadi rahsia antara kami..hek3...

grad!!!..alhamdulillah..aku grad akhirnya... risau aku...heheh... kepda sape2 yg telah grad..congrat!!!

oklah..aku dh xtau nk tulis ape..

2 PeMbErI IdeA:

Syazwani Ahmad Tajudin on June 18, 2009 at 5:15 PM said...

shhhh...jgn btaw kt sesape taw=p

Syazwani Ahmad Tajudin on June 18, 2009 at 5:16 PM said...

eh lupe,ni wany(:
n cgrate dpt s.alm(:
jgn isaw,kwatkn iman n b urself taw(: