26 June 2009

~inilah kehidupan~

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 6/26/2009 11:42:00 PM
salam

kadang2 ada diantara kita suke sgt jaga hati dan perasaan org tanpa menyedari hati sendiri terluka,terseksa... aku pun tidak terkecuali...aku pun manusia biasa..utk mengembirakan orang lain..sampai hati sendiri terluka... erm... ya... org selalu tgk aku senyum ,ketawa n selalu buat jenaka tapi tanpa mereka sedari... aku menangis dihati... tak perlu nangis di depan mereka...aku xmahu mereka risau ,gusar tentang aku... aku mahu mereka melihat aku gembira... mereka sangka aku seorg yang tabah ,cekal dan mampu tersenyum tatkala badai menyapa.. sebenarnya mereka lihat yg zahir .... aku tak kisah semua itu... yg penting mereka gembira dan secara tidak langsung nya aku turut gembira...

adakala org kata aku "bagusnya" atau "baiknya"....tapi aku pun manusia biasa..aku pun tidak pernah lari dari buat kesilapan... kerana aku manusia biasa....

0 PeMbErI IdeA: