21 June 2009

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 6/21/2009 11:54:00 PM
salam...

hari ni aku lepak2 dgn member2 sehati sejiwa ..hehe.. walaupun aku demam...huk3..namun aku tetap akan join sesi lepak kami..hehehe... mcm2 kami borak hehe,,antaranya... sesi mengimbau kenangan silam..time2 nakal skolah menengah dulu... sampai ternangis2 kami gelak... adakalanya..aku merasakan sore kami gelak adalah bunyi terkuat kt situ...mula2 malu gak ar... tp arhh lantak ar bukan selalu pun ..hek3..... kami sempat window shopping jap setelah penat bergelak kami pun gi jln2..heheh..x beli ape pun enthlah xde satu pun wat hati kecil ku tertarik... heheh...agak kepenatan menjelma..aku pun mintak diri berangkat ke istana ku...hehehe..tp lain pula yg terjadi ...tba2 aku terdrive sampai ke mlk mall adei... heheh..gi jln2 agi...saje nk buang masa kot... dgn segala kudrat yg masih lagi tersisa aku melangkah ke mlk mall dan jelajah sekitarnya...hehe..setelah dah xtau nk wat pe... aku pun btul2 smpai ke istana ku..heheh...

hari ni aku tgk citer smallville..fav aku ni since musim pertama agi.yg paling x bleh blah tue...aku leh teringat kt seseorg... enthlah..tba2 teringat kt dia... dia mmg die hard fan series ni..hehe.. gaya dia pun dh mcm clark kent ..hehe..tp xtau plak skrg ea... hope dia capai ape yang dia nk capai...

jumaat lepas aku ade call sorg mmber...entahle tba2 terasa nk call dia...so,aku pun dgn senangnya call dia..saja nk dgr kabo mmbr... byk gak nasihat2 yg dia bagi.. hehe.. seronok berborak dgn dia..kira berbaloi gak ar abis kredit kt dia... "nk enjoy2 skali skala x pe.. tp xkan ari2 rite?..so,kalu mmbr2 ajak buang masa kita ingt kt mak ayah kite..yg susah payah anto kite bljar kt sini,yg penting ingt mak ayah kite..insyAllah kite x jadi kuar enjoy abiskn duit n masa" <---walaupun ayat x same..tp isi tetap sama...ade byk agi nasihat dia bg sebab dia penah dok luar dulu..hoho..ape2 pun hope mmber aku tue berjaya dalam hidup dia ...

k lah...gtg..hehhe

0 PeMbErI IdeA: