18 June 2009

kehidupan yg baru...

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 6/18/2009 10:24:00 AM
salam...
alhamdulillah..aku telah ditawarkn ke program cs228(math management) di shah alam... tp yg wat aku gelisah x bleh tdo mlm adalah aku risau keadaan aku di sana... aku berdoa supaya aku tidak culture shock walaupun area umah aku di kawasan bndr.... lepas tue berkenaan lecturer kt situ.. adkah mereka seramah lecturer kt segamat dahulu??? huhuhu... pastu member2 aku plak ramai dpt statistik... yg aku tau same course aku ana,emma... yg lain aku x bape rapat sgt.... yg paling wat aku cam sedih sgt2 biler nisa n yong dpt kt arau....huhuhu...mereka lah best friend aku since first day aku kt segamat dlu..huhuu... kemana saja kami bertiga..huhuhu...

mcmane pun aku tau ade hikmah sumer ni... dan aku perlu redha tawakkal akan kehendakNYA...

1 PeMbErI IdeA:

SHA AZIS on June 18, 2009 at 4:36 PM said...

math management huhuhuhu