30 April 2009

ape yg aku nk merepek ni???

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 4/30/2009 12:04:00 AM
ari ni aku pagi2 dh bangun gi breakfast dgn roomate ...sudah berjanji dgn mereka.. gi bandar cari capati n roti canai.. hoho... sungguh kenyang sampai x lunch heheh... ari ni aku sungguh malas ... xtau nape.. sepanjang ari x study... aku dok layan citer entah hape2 ... ape nk jadi ni... ari ni bukak buku je dh ngantuk... ishk2... sib baik paper lagi 8 hari... hohoh.. buang masa btul lah aku ni...

ari ni ade gossip mengatakan bahawa bau bangkai kt blok aku disebabkan berlakunya pembunuhan secara serentak!! terkejut?? hurm... mmg x da perasaan langsung.. nape mereka letak racun tikus kt makanan kucing.. apa salah mereka??? dh xde cara lain ke nk kurangkan pembiakan kucing?? buang jauh2 ke.. x paham aku!!! dh tue bersepah2 bangkai kucing... ishk2.. sedih rase nye coz aku sendiri yg melihat saat cemas salah seekor kucing tue dgn mulut berbuih dan tunggu ajal nye... mmg org yg buat bende2 camtue bukan manusia.. sanggup mereka!!!

ishk2...

0 PeMbErI IdeA: