17 April 2009

kisah strolling...

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 4/17/2009 10:15:00 AM
salam...
hoho... first at all aku nk wish kt korg yg amik final exam minggu depan yang bakal bermula 20hb nie... insyAllah kita akan grade on time n dapat result cam part 5 ...

spjgn minggu study week ni aku x balik uma ...heheh bertapa kt kolej jer... kan dh last sem.. ape salah nye skali-skala x pulang ...lepak dgn yong n study dgn yong.. best.. yong rajin bangat.. x mcm aku ikut mood jer... luv u yong.. hahaha

hurm.. kembali kpada tajuk utama...hohoh.. smlm aku gi strolling dgn roomates ku.. saje release tension jap.. tgh syok2 jalan2.. terkejar2 sambil berlari cam budak2 skolah tadika berlari ...tiba2 satu unpredicteble event berlaku... jeng2... hp ksygan ilang ...maybe tercicir semasa berlari td.. punya lah cuak.. nk nangis pun ade.. huhu dgn mggunakan tepon finaz dan telepon sape2 yg terjumpe hp sony ericsson w 810i itu.... kedengaran seperti suara lelaki.. jeng2... dgn berbekalkan sedikit semangat yg tinggal.. aku berlari mendapatkan hp ku di depan kolej nilam dan dengan nada tersekat2 aku say thanks kt dia x tau dia dgr ke x.. hoho... tp x ckp byk sgt then lelaki tue terus blah ...hoho.. kalu ade peluang nk say thanks kt dia..kalu x abis lah aku ... sure mak marah... huhu.. tue lah hp yg paling aku syg.. kalu aku ade hp lebih canggih drpd hp tue.. aku xkan bg kt sape hp tue walaupun jual ...huhu.. susah ooo nk dpt hp yg perfect cam tue... mungkin bg korg ..ape lah sgt hp tue.. tp bg ku hp tue priceless... huhuhu

0 PeMbErI IdeA: