26 April 2009

kembali ke rumah...

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 4/26/2009 10:54:00 PM
salam

next paper aku 6 hb mei ni.. gap 2 minggu tue..hehhe.. yg x best nyer lambat balik lah jawab nya.. aku dh biasa dh balik lmbat2 ni.. dr part 1 smpi part 6..hurm... xde yg pelik nye... aku tgl lagi 2 paper lagi pastu merdeka... hooray!!! n aku akan sambung study.. xtau kat mane.. aku reda ketentuanNYA..

aku balik jap dlm 4 hari je.. banyak perubahan kt uma ku... umah ku telah siap di renovation.. hahah... best2.. tp yg x best nyer.. cam lebih bahang je... hurm.. kene pasang air cond le nampaknye... letak kn ruang tamu..hahah.. saje bg cadangan kt babak..heheh sepanjang cuti 4 hari tue.. aku hanya sempat study 2 hari je... huu.. yg selebihnya aku sibuk mengabiskan masa bersama keluarga ku yg tercinta ini...

anak buah aku muhammad dh beso skrg ni..hehhe.dh pandai cam org da... hehe.. smlm aku diamanahkan utk menjaga dia coz kak angah gi kursus... hhehe.aku cam kekok je coz dh lame x jaga budak2..hehe.. muhammad nk di dukung je..hehhehe.. dia mmg comel.. dia lesung pipit tau!!!

ainul muhammad...

pastu family along pun ade gak ..heheh dpt main2 dgn thaqif... heheh. comey nyer dia ..dh beso sure hensem nih!!!


muhammad thaqif...

dari kanan..yasmin,thaqif dan tarmizi



huhuh...skrg ni teringin nk tgk aishah azzahra dgn aqilah...hukhuk2


0 PeMbErI IdeA: