21 April 2009

PGN!!!

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 4/21/2009 01:20:00 AM

salam...
PGN atau dikenali sebagai PRA GRADUATION NITE!!! heheheh... heheh.. best nyer time tue... hehe sumer berpakaian bermcm2 fesyen.. n paling agak terkejut.. ade member aku bgtau yg kedai2 saloon kt area segamat penuh bdk2 nk gi PGN..hohoho.. mantap seh!!! aku??? simple je... yg penting ikut tema.. aku x suke bergaya sakan cam orang lain cukup dengan penampilan sederhana aku yg berbaju kebaya ....simple je kan??.. hehe itu lah aku...

pada mulanya plan aku nk drive je gi hotel tue... tapi pareants xbagi ..coz nnti sure balik tgh2 mlm.. bahaya..!!! aku terpaksa lah naik bus... ok... seawal kul 5 ptg aku dh bersiap2 ke majlis tue.. awal giler!! coz bus bertolak kul 5.30 ptg.. kalu naik bus leh siap2 kt hotel tue jer... hhuhu...

kami singgah di Masjid Al-Azim MELAKA untuk menunaikan solat maghrib... lps tue je trus ke majlis tue... hehehe


meja aku strategik.. btul2 tgh dewan.. alhamdullilah...tgh2 dok2 berborak dgn mmber2.. aku ternmpk seseorang yang aku kenal...dari tempat duduk aku tue terus nampak dia... hoho... lelaki yg selamatkn Hp aku !!! hohoh... dia part 6 gak... n dgr2 citer dia bdk silat cekak.. hoho.. bagus2.. n paling best skali salah sorg mmber aku minat kt dia since part 3!! hohoh.. hebat!!! bukan member aku je yg minat... ramai lagi yang menaruh hati kt dia!!! aku?? hurm.. x de rasa pape pun... ape yg penting aku nk jumpe dia ..n say thanks a lot.. tue jer... so, aku pun gi cari n jumpe dia kt luar hotel... alhamdullilah... aku pun plan nk pic dgn dia skali... alang2 dh ade camera...hok3.. n aku ajak mmber aku yg minat kt dia bergamba skali... hehhe.. senyum sampai ke telinga..hehhe..... dia sorg yg baik tapi agak pendiam.. aku je kecoh2 kt situ...maybe dia janggal kot dgn aku...hehhe... ape2 aku amat berterima kasih kt dia..

kt majlis tersebut ade tetamu khas iaitu NASH!!! wow!! best seh!! Roxx!!! masa dia tgh wat persembahan.. tiba2 dia trun ke tgh dewan.. time tue mmg sesak giler... bdk2 ni gigih bersalam n ambil pic dia.. aku tidak terkecuali!!! tiba2 dia gi kt meja group aku!!! wah!!! berhimpit2.. meja aku jd tumpuan ...wah best2!!!

0 PeMbErI IdeA: