06 April 2009

cabaran....

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 4/06/2009 12:38:00 PM
salam
sbnarnya... lately aku kurang sihat... lemah sgt...x bleh diri lame2 rase nk pitam pun ade..maybe darah aku prob lagi... aku gi klinik n aku kne g hospital amik darah... then kalu ph aku rendah gak.. kne masuk darah .... hurm... mmg dugaan.. takkan aku nk lepas kn kerja projek tue.. mmber2 group masing2 byk xment...dgn project its 330 diorg lagi.. aku kne kuat kn semangat...insyAllah aku dpt bertahan lagik... at least smpai minggu ni...kalu cam still same gak aku mmg kene g hospital gak.. hu3... skrg ni berat badan aku turun lagi.. byk plak tue... YA ALLAH, KAU kuatkan semangat ku utk menempuhi segala dugaan yang KAU beri...

test qmt 335 td aku buat je mana yg mampu.. aku REDA.. then mlm ni ade test lg... insyAllah aku kuat .....

0 PeMbErI IdeA: