24 September 2008

back to kg lenga muar...

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 9/24/2008 05:50:00 PM
salam...
dua hari yg lepas aku gi umah mak angkat aku ... sje nk berpose,bersahur n berbuka dgn family kt sane coz kali ini adalh ramdhan terakhir aku berpose kt segamat... maybe i will study at arau perlis... huhuhu... mcm biase lah kalu gi sane mesti ade arif ... dia mmg ske bebeno gi sane.. kata mak kalu xde pape sure ade kt lenga.. walaupun dia skrg ni study kt UTM... mcm2 lah bro ni...

arif and akmal (ank mak angkat aku)jemput aku n ana (anak angkt mak ) kt station bus segamat. hohoh..mula plan ade fiza kelantan tp dia cancel plak coz ade test katenye... oleh kerana mlm sblum nye aku x tdo so aku hope sgt arif drive sampai umah mak tp boleh plak dia stop kt bowling segamat..adei.. aku dh lh letih nk ajak main bowling??? ...mula2 tue mls sgt2.. lgpun aku bkn ske main bowling pun... pastu dia dh byr untuk 1 game xkn nk tgllkn camtue je.. terpakse lah aku join mereka... aku mmg kalah teruk ... then aku mintak ana tolong sambung game aku..hehe.. seriously,aku dh x larat nk angkt bola bowling tue....tgh2 aku dok tgk diorg main bowling aku teringat kt "seseorg" yg ske main bowling... huhuhuhu... dh lame x contact dia... tp aku ni ego tinggi cam gunung ledang... hhohoho... best main tgk "seseorg" tue main bowling dulu2 kt alamanda... ape khabar dia skrg ni eh??

yg best time berbuka ..hohohoho..mcm2 juadah ade seh.. sumer masakan ibu.. bukan masakn dining dh... gumbira nye aku.. tp yg x best nyer asyik terkene je yg arif tue... bengang gak aku... dia tue kuat giler myakat.. sampai kn dh x bleh control aku baling dia dgn bantal dgn kuat !!!! huh!! geram aku... mak angkat aku pun cam terkejut je..hohohoho.. tp mak ckp dia tue mulut je x da insurance tp hati dia baik.. erm. yelah ....

pastu ahad aku pun pulang ke kampus .....

1 PeMbErI IdeA:

atok on September 30, 2008 at 3:46 PM said...

heyh slamat ari raye.
ngeh2.
;D