03 September 2008

hari yg best!!!

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 9/03/2008 09:14:00 PM
salam...
ari ni aku test jpj kete...heheh... aku lulus beb!!! hahahha... risau btul... ingat kn x lulus yelah..aku kn dh lame x bwak kete.. lps je pra test bln 7 aku trus x bwk kete smpilah pg td.. alhamdulillah ...sumer berjalan dengan lancar..hehhe.. lps ni aku bleh bwk kete g segamat.. xperlu nk naik bas lagik...yeah2...hehhe... tp aku rase awl sem je kot..coz minyak kete lagik..hurm... heheh.. ape2 pun aku gumbira sgt2 ..hehehe...

p/s: sbenornye aku nk citer psl mmber2 aku lpk umah aku time merdeka.. tp card reader aku tertinggal kt kolej lagpun x best ar citer tanpa gamba kn??..so, insyAllah aku akn citer sumernyer nnti...

1 PeMbErI IdeA:

kynn on September 12, 2008 at 1:19 PM said...

hehe..
jgn lupe ltak taw sha...
nk tgk sgt gmbar mse korunk kat mlaka tu..hehe...
akhir nyer trcapai gak g melaka kn??
tp tu la..
bkan saut group kiter yg g..heheh