17 September 2008

~ berpuasa di kampus~

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 9/17/2008 09:52:00 PM
salam...
sedar tak sedar dah 17 hari kita dibulan Ramadhan yg mulia ni... heheh... kali ini dah masuk kali ketiga aku berpuasa kat kampus... inilah kali terakhir aku berpuasa di UiTM Segamat ni... lepas ni insyAllah aku akan amik degree kt Arau Perlis...kalu tak pun UiTM Shah Alam.. hari ni aku nk senaraikan ape yang best dan ape yang x best berpuasa kt kampus ni:

ape yang tak best;
1) tak dapat berbuka dan bersahur dengan masakan mak hari2.
2) hari2 makan nasi bungkus
3) berebut makanan kt dining kul 4 ptg
4) juadah kt bazar kt dataran x byk dan x pelbagai.
5) letih sebab kelas majoriti kt blok I dan di tingkat yg tinggi..(dugaan)

ape yg best:
1) dapat gi terawih beramai2 dgn member
2) buka puasa dengan member2
3) terase masa begitu pantas sebab sibuk dengan kuliah dan xment.
4) sama2 bagun sahur dgn member dan berborak sampai subuh
5) terawih kt surau smk best sebab dekat dgn kolej.
6) kejut kan member2 yg nk bangun sahur...(gegarkan pintu nye @ menjerit @ sms @ call....walaupun bilik kami dekat..heheh)

setakat ni jer dapat aku senaraikan... sekarang ni aku kena wat xment QMT 315 dan MAT 253....

0 PeMbErI IdeA: