24 September 2008

AKU KENE TAG DAAA....

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 9/24/2008 12:58:00 PM
salam
ade sorg gurl telah tag aku,fiza namenye...

SOALAN 1: 7 fakta tentang diri anda.

-Ske tgk bende2 gajet especially model notebook and PDA..
-Hidup aku simple tp penuh bermakna... lebih2 lagi ada family dan sahabat2 sejiwa yg selalu berada di sisi..
-Aku seorg yg sensitif , nampak jer brutal tp jiwa ku sungguh comey... x bleh tgk org nangis n for sure aku akan turut mengalirkan air mata... p/s:baca novel dan tgk rancangan televisyen pun bleh nangis.
-Rimas dgn keadaan yg terlalu bersepah + sempit..
-Indie music tak kisah genre ape pun tp tidak kepada metal n screamor(pening seh)
-McD... i'm love it... lagi pun byk memory psl McD..especially McD alamanda
-Aku bile in love... he always in mind n heart... biarpun brthun2 aku akan tggu dia..

SOALAN 2: Zaman persekolahan anda.

2(a) 5 tabiat buruk anda waktu sek.ren
- ske dtg lambat ..heheh,, umah dgn skolah dkat giler..
-malas giler nk study ... ske main2... hahahh...
-ske kaco sorg mamat cina nie... hahha... coz dia ni diam je kalu kaco dia...
-penah ade krisis dgn cikgu BM tp skjap je...
-x bleh dok senyap2 dlm kelas...aku mesti nk bergerak ke mane2... hahhaha ske wat "lawatan" ke kelas2...n tgk org belajar...

p/s: honestly... aku x ske msuk skolah tue n aku terseksa kt skolah tue... so, aku byk memberontak...

(b) 3 fav. subject with reason

-sejarah!!!!!!! perghh..aku ske giler subject ni seh.... walaupun ramai geng2 aku xske... tp aku lah org paling bersemangat time kelas sejarah.. bg aku sejarah adalah unik n mcm novel...hhhohoho

-fizik!!! walaupun x perform baik dlm spm, tp aku still kate yg aku ske fizik...!!!! aku ske xperiment fizik coz mcm logik jer...lgi pun aku kn ade PAPA FIZIK!!!

-add math !!! aku ske add math ..walaupun pada mulanye aku benci add math... hohoho... bile tgk2 blik soklan dia same je... ayat je yg putar alam...hahha//camne pown... Pn GAN tetap di hati..

(c) 3 non fav. subject with reason too

- erm... kimia!! kecut perut biler masuk klas ... cikgu aku time tue garang seh.. serius jer... huhuhu risau aku... aku pernah je kene marah ... tp aku tau cikgu kimia aku seorg yg baik hati...

-biologi... sungguh aku buhsan sebenarnye... walaupun cikgu nye best.. entahlah...x bleh msuk dgn jiwa aku ...

-PJK..hahhah.. aku paling mls nk bersukan dlu.. coz mls nk bwak baju sukan n tukar baju sukan...hahha.. lps bersukan sure bdan berpeluh n terus2 baju skolah ku berbau n aku akn x selesa sepjg hari ...

SOALAN 3: Tentang anda.

(a) menarik pada kamu

menarik????? erm....well nothing interesting about me.. I'm just a gurl who luv to be myself..

(b) x leh hidup tanpa??

of course my the most lovely n caring family... for the future i think the person that i call him as my husband ahaks...

(c) if mlm b4 tidur spe yg anda hubungi??

erm... nobody...





0 PeMbErI IdeA: