03 October 2008

Hari Raya!!!!!!

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 10/03/2008 08:31:00 PM


salam...

hohoho..dh lama aku tak update blog kesygan aku ni hah... hoho.. biase ar tue dh raye kan... byk bende nk buat.. hahah... giler busy.. xment bwa blik tp blum sentuh2 lagi ... hoho...
raye kali ni agak meriah walaupun singkat giler mase.. yelah cuti kejap jeks.. lusa aku dh blik kampus dan menjalani rutin harian aku sebagai seorg pelajar..hoohoho.. mmg aku cari nahas lah... dh lah test byk lps raye ni.. pastu project ITS 250 pun blum gerak2 lagi...hhohohoh

mlm raye lps je takbir raye kt uma aku..aku ,tiena,mamat dgn boboi gi bazar ramadhan kt taman cempaka..amboi ramai giler org kt situ.. tp yg x best tue x banyak pilihan kt situ..hooho...agak bosan... tahun ni pagi raye cam xbape best coz sdara2 gang aku x blik lagi..diorg smpi tgh hari.. tiena plak dh jd bini org n dia ikut hubby dia blik kulai mlm raye lps kitorg gi taman cempaka...


pagi2 raye kami telah pergi beraya kt area2 uma heeh...inilah sebahagian
daripada family besar aku ...






kt kg atuk sedara kt merlimau... ujang panjat pokok duku sambil pkai sampin??



mkn2 buah duku di pagi raye...


aku,mak n abg uda

1 PeMbErI IdeA:

Taz Jaafar on October 11, 2008 at 5:05 PM said...

meriahnye die raye (: