12 October 2008

setelah seminggu aku menghilangkan diri...

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 10/12/2008 07:58:00 PM
salam...

hohoh..sudah seminggu aku x update blog ni..bkn krna aku mls tp aku bz dgn test n xment yg begitu memeningkan kapla aku yang serabut ni... huhuhu... aku tau aku kne kuat kn semangat aku... kata nk DL.... hhuhuhu... aku nk dpt kn pointer terbaik ... huhu.. aku nk cari keje ..kalu dpt aku nk sambung pjj je... kalu x dpt keje aku sambung je study hehe...

minggu2 yg mendatang buat aku lebih risau dan penat.. yup... project paper yang belum siap.. pelbagai report yg perlu dihantar.. paling buat aku rasa cuak adalah FINAL!!!!! huhuhu... aku kena yang yakin yang aku boleh buat yang terbaik... hohoho

erm.. hari sabtu yang lepas,aku ada modul 5 .... modul kali ini agak boring dan meletihkan .. camne pun aku still wat muka happy... hohoho... nak sembunyikan rasa yang tidak menyenangkan....mula2 kat banner tulis ari ahad tp last minute dapat ari sabtu.. sib baik aku x gi putrajaya... hohoho.. ape daa... bengang seh.. mmber2 aku pun bengang gak ... hohoho...mase modul ade yang tegur cermin mata aku tue.. ade yg kate cermin mata hari raya..hahha.. ni aku bli sebelum raya lah... abg uda kate kalu aku pakai cermin mata tue aku nampak garang giler n mcm muka buruk you hee sblum grooming..hohoho..sampai ati!!!....

k lah.. nk blah .. nk gi study..sok ade test..huhuh

0 PeMbErI IdeA: