29 December 2010

ape yg sedang aku fikirkan

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 12/29/2010 04:58:00 PM
salam...
alhamdulillah...lega rasanya bila dapat tempat berteduh... thanks en future coz tlg carikan... n juga cik yaya... pun turut bersama2 mengharungi time dugaan..to cik yaya... setiap dugaan ada hikmahnya...insyAllah..

ari ni aku bangun pagi tanpa terdengar qila buka pintu n jenguk aku seperti biasa..huhu.. tetiba rindu plak... qila,ziqa n haikal rindu busu ima x ni? huhuhu.... sedih rasanya tinggalkan mereka... tp life must goes on... byk yang aku kne buat before balik shah alam.. so, qila jangan sedih2 tau.. nnti busu dtg jb agi ea? uwaaaaa... mereka sedih x ea?hukhuk...*gembeng tiba2*

sunyi lah plak... diorg xde... biase dgn qila.. kalu mummy xde ikut busu ke mana aje..huhu... org bergolek pun dia turut serta... bila mummy ade dia kuat menyakat... hehe.. ape lagi busu ima menyakat dia lebih keh3...sampai nanges2...alololo... tp yang xtahan tue time dia main sorg2 tue... kalu lah hp sony aku tue boleh gne dah lame aku amik video..sweet n cute sgt2...hehhe

yang ziqa nya pula..tahun depan dia dh darjah satu.. tp kesian pula kt dia ...coz kt tadika dia blajar bi.. tp nnti skolah in bm.. especially math and science... huhu..cian dia... hope dia dpt catch up... hehe.. jangan lupa belajar kang busu ima jd garang..haippp...btw dia seorg yg lincah...boleh jd dak sport..

haikal dia nmpk garang n macho ,,,tp sape tau jiwa nya sensitif ..tp yang best nya dia ni rajin...kalu suruh pujuk adik..cepat je dia.. n kalu mintak tlg ape2 pun boleh harap kat dia..hehe hero mummy lah katakan...heheh

overall jaga dak2 ni sangat best... kelakar ...memang penghibur pabila waktu2 berduka *oopppsss*...

huhuhu... ape2 pun selama sebulan dok dgn mereka sangat2 best... miss them much!!!

qila n haikal

haikal,qila,ziqa
post signature

0 PeMbErI IdeA: