23 December 2010

macam-macam

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 12/23/2010 10:57:00 PM
salam...
bersabar itu separuh daripada iman.. bersabar dengan karenah orang yang pelbagai... yang kadang-kala kita sendiri keliru kadang2 kita yg terkena tempias... hurm... setakat mana aku boleh bersabar... arghhh malas nk nak layan n nak fikir hal2 camni.. pening... baek fikir diri sendiri..

heheh.. senyum sha...senyum... biar senyum ini berlanjutan agar sakit dihati dapat dihilangkan....sem depan dah last sem aku kt shah alam...pointer kene maintain n kalu boleh up lagi baek dr sem ni... insyAllah... kewangan... kalu boleh pandai2 lh berjimat... aku plan nk duduk kolej..insyAllah...aku benar2 mengharapkan kolej... dh xde tempat lagi dh... org dh xnak dak2 final year masuk umah diorg... nak x nak aku mesti dapat kan kolej...

ramai orang kata aku kurus sgt.huhuhu... aku dh xtau nk tambah camna agi dh berat bdan aku ni..huhu... so encik future...sila lh terima saya seadanya... errr.. teringat encik future. huhuh...<---sedey lah plak....hope nothing bad happen in our relationship... sambil kesat2 hingus <---eeebuweekkk selekeh... alololo... biasa le sedang lidah lagi tergigit..inikan pula dalam perhubungan...kan2... <---tue lh sape sensitif sgt...>---- mane ad... selesema daaaa...(dh!!! ckup!! bermonolog sendiri)

post signature

0 PeMbErI IdeA: