24 December 2010

gelaran haihhh....

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 12/24/2010 02:01:00 AM

salam....

gelaran... sudah tidak asing bg setiap keluarga...<---aceceh.. ayat nk skema wat karangan time skolah.... gelaran aku dlm family... the most comel n menawan is... busu ima lah...sape agi <----poyo versi terlampau.huahuhauha.... ade aku kisah??...kehkeh..

anak2 buah aku ramai sgt...kadang2 tersalah panggil ..hahaha... pastu kne gelak dgn dak2 ni....ape ni busu cepat tua...<---haippp.sensitif melangit kalu disebut tua2...mrh ni...aiyokk xtau....

puan kakak 2nd ade kol hanya dan hanya mengatakan bahawa anak sulong beliau ubah lirik lagu berikut:

"itam2 cucu bapak...itam lagi anak la bapak"

uwaaaaa...sampai ati... terasa u.. <----padahal dh xkisah..huahuahu...

puan kakak 3rd pun penah bgtau...begini kisahnya....
anak bongsu (bongsu ke tue..kehkeh) majok sakan...coz ibunya xbelikn something... n sambil menangis..meraung...hentak kaki bagai seraya berteriak.." mummy jahat... mummy itam cam busu ima...uwaa!!!" haippp... ni dh kes kritikal ni..hahaha... budak2 ape tau... tp kn aku terpikir jap...hmmmmm.... itam sangat ke aku ni??? xbape just kurang cerah je..kan2...<---sedapkan hati... ape2 gelaran nya... aku dh xkisah..hehehe...rase cam lebih rapat je dgn dak2 ni...hehehe...sape syg busu ima angkat tangan...

post signature

0 PeMbErI IdeA: