14 December 2010

bertukar!!!!

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 12/14/2010 01:51:00 PM
salam.... akhirnya aku tukar template agi..dan ini yang kali berapa pun aku xpasti..hahaha... dah hobi agaknya... lebih-lebih time cuti sem yang panjang dan amat berbahagia ni... hehehe...

yang agak mengejutkan.. bila plak tiba2 mood jadi pink plak ni..ahahaahha... dlu bukan main lagi..." i hate pinky" hahah..tue lah... jangan terlalu membenci nnti jadi ske<-----pengajaran untuk aku ni.....walaupun bukan byk pink sgt..tp still ade pink... <--perubahan sedang berlaku...

ermmmm... ari ni nak masak ape ea? kalu ikut selera aku ...aku wat sambal udang ke...janji yang pedas2... tp anak2 buah yg terchenta ini.. xske mkn pedas2.. so.... kita ikut majoriti..." sapa nk mam pedas angkat tangan" hurm.. nmpk gaya nya aku sorang je lah nk mam pedas......mereka menang....uwaaaaa....<---mereka kata...busu gembeng!!!! uwaaaaaaa.... nk ngadu kt puan mak...sy kene buli....

 



post signature

1 PeMbErI IdeA:

Biela Sapine on December 14, 2010 at 3:32 PM said...

hahaha.. kene buli