01 January 2011

tahun 2011!!!

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 1/01/2011 10:27:00 AM
salam

alhamdulillah.. kita sedang menjalani satu fasa lagi dalam kehidupan... ternyata 2010 byk yang telah aku pelajari.. dari segi pengalaman yang manis,pahit.. telan satu persatu... alhamdulillah kerana sedikit sebanyak impian aku tercapai tp bukan lah semua.. namun aku tetap bersyukur...hehehe

2011 maka suatu perubahan yang agak mendadak bagi aku.... aku akan mula berkawan dengan orang baru..persekitaran yang agak asing.. namun aku tetap berdoa semoga aku dapat menyesuaikan diri... orang kata tak kenal maka tak cinta rite?? hehe... lagi pun aku penah melalui saat sebegini.. aku penah dicampak kan ke tempat yang kat situ seorang pun aku xkenal... persekitaran yang berbeza... namun tidak dinafikan cuak tue tetap ade coz aku agak pendiam dengan orang baru aku kenal... insyAllah semuanya akan berjalan dengan lancar...

this year is my final year... lagi 5 bln je aku kat shah alam.. harapan tentulah tamat dengan cemerlang.. hehe... seram sejuk aku nak menghadapi presentation.. dengan final year project yang still in progress huhu... aku tau final year degree sukar berbanding diploma dlu...
post signature
esok mahu pulang ke shah alam... barang xkemas lagi.. hurmmm... biase lah.. aku ni tiap sem begini.. huh... semangat lah cik sha oiiiiittt.. jangan malas2 k... tlg buang sikap malas anda tersebut...

0 PeMbErI IdeA: