20 January 2011

today is public holiday!!!

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 1/20/2011 11:59:00 PM
salam...alhamdulillah... akhirnya aku dapat gak menjejakkan kaki ku ke zoo negara... walaupun pelbagai controversy hehe..akhirnya...dapat jua... maybe agak pelik coz lawatan ke zoo di usia2 sebegini...tapi banyak pengalaman yang menarik dan amat berharga... pada mulanya aku hampir2 xdapat pergi..coz konon nya ade meeting or seminar ..namun alhamdulillah... dh cancel horray!!!!

sehari sebelum kejadian...

sambil beli barang untuk program en.future weekend ni...kami sempat beli barang2 picnic kami iaitu lawatan ke zoo negara... hehe... mcm2 aku rembat.... mengeluh sebentar en future melihat kerakusan aku beli jajan... dengan alasan... " laaaa... sekali sekali xpe kan??" sambil angkat2 kening kiriku... akhirnya en.future mengalah... hehhe... suke2...

hari kejadian....
seawal 6pg en future kejut aku bangun...* sebenarnya malam sebelum kejadian aku agree nk kejutkan dia* .. dengan bermalasan aku bangkit... solat dlu... pastu termenung... gosok baju sat... kemas2 ape2 yang patut... then last sekali baru mandi... hehehe... setelah bersiap2... tepat kul 8 pg en.future bersama rakan2 telah tunggu di bwk... aku dan miss f.. iaitu housemate aku pun bergerak turun kebawah..hehehe....aku menaiki "ferrari" merah mr. B...

kami ke utm semarak untuk mengambil miss S... hehe... time on the way ke sane.. kami sesattt!!! tp... yang menariknya.. aku dpt ke tugu negara,little india dan sebagainya...*walaupun hanya duduk dlm kete...kekeke"...kira ok le tue kan... daripada tak tahu dimana letaknya tempat2 berkenaan...kn2...

setelah ambil miss S... kami ke bergerak ke zoo negara... weee... seawal 10 pg kami sudah terpacak kt pintu masuk..hehe... setelah bayar rm25 seorang kami mula melawat ke kandang2 haiwan... hehe.. comel sungguh mereka ini... hehe... ade pertunjukkan haiwan... memang pelbagi informasi yang kami dpt..hehe ...

tapi yang bertambah serinya...apabila kami terserempak mia sarah tgh shooting!!! hehe* teruja*... mula2 kami nampak mr sathiya * betul ke eja name tue?? *..hehe... beliau kelakar dan sempat mengusik pengunjung disitu... nabil??? hurm... ade gak... tp aku kurang minat pd beliau *maaf ye*....dan paling best dapat bergambar dengan mia sarah...

mia : " papa2.. satu je ea?"
papa mia : " senyum mia.... "
(tanpa menjawab soalan mia)
mia: mia letih la...
namun mia tetap melayan kami ambil gambar... huhuhu..ksian tgk mia... maybe kanak2 sebaya beliau sedang bermain2 ..tp dia tgh bekerja...huhu...

selepas tue..kami terus ke surau... n setelah abis solat... kami ternampak mia dan lisa surihani!!! .wow.. cantik lisa ni... hehe.. tanpa bermekap... namun kami x sempat ambil gambar mereka berdua...huhu *sedih*... lisa tetap senyum pada kami...walaupun terselah kepenatan beliau... beliau beriringan dengan mia masuk surau... hehe... mia sangat rapat dengan lisa..hehe.. comey..hehe


sejurus selepas itu kami pun pulang dan singgah makan di food court jusco wangsa maju..* keletihan*...setelah window shopping... kul 6 kami bergerak ke kampung baru... huhuhu.. xdpt mam kt steak house... just dapat gi restoran kapal... huhu... setelah mkn n kepenatan..kami pun pulang ke rumah..huhuhu... letih sangat.... dan inilah public holiday yang best sgt2!! thumbs up to all hehe....




bermain dengan kambing
di kampung baru...

en future pun nk gakkk

penguin yang comel... pingu!! pingu!!


aku dengan sesuatu...jengjeng

duta bru...hehehe

syhhhh... mia shooting tue

mia khusyuk berlakon...

comey..terselah sifat penyayang beliau

me and mr.future..with..errrr... mr ele...hehe

mia yang keletihan...

thanks mia...(^_^)

jom blikkkkk


post signature

0 PeMbErI IdeA: