03 September 2009

~macam2~

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 9/03/2009 02:52:00 PM
salam...

macam2 bermain dalam kotak fikiran aku...huhuh terasa sungguh berbeza suasana degree dgn diploma dulu...kiranya..dulu aku sempat gak study walaupun xment banyak..tapi kat sini.. lepas je siap satu xment datang xment baru... macam semua nk rushing... nk cepat..huhuh..ni blum masuk bab test2 yang mcm hujan lps raya nanti..huhuh...inilah baru di kata kan student universiti!!! hhohoh... tp...hmm.... byk sgt tp nya....

kadang2 aku jeles tgk bdk2 yang hebat dlm math ni..especially dlm DE..huhuh..cam senang je mereka buat soklan2 tue... tp nape aku cam slow wat math ni? adakah aku xda bakat dalam math? huhuhu.. aku dh try my best wat soklan2 tue... tp..hmm... cam biasa kecewa...huhuh... aku slalu sedapkan hati... blum rezeki aku agak nye... mcm2 aku fkir... camne nk jadi hebat mcm lect aku,mmber2 aku yg hebat tue? nape aku still cam blur2? think positive sha....never give up!!never say no!!! hohoho... aku kne hebat sperti mereka...ingt mak dgn bapak...n sha start the engine!!!

dalam kesibukan..aku terfikir pasal dia ...sungguh...aku ade rase rindu padanye.....weeeeee... dalam sibuk2 tue gak..aku leh tersenyum sendiri..sib baik xde yg prasan...hahahahahah.bru rase cam ad spirit...tiba2...k sha start the engine!!!!vrommmm.....(hah!!! mane xment yg cam gunung tue..meh sini dkat dgn aku!!!haaha)<---------(roomate aku kate...sha giler!!!)

0 PeMbErI IdeA: