30 September 2009

~kerisauan mendalam~

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 9/30/2009 09:55:00 PM
salam...
dah lame x update blog ni...huhu... xde idea..sori kerakanan... detik2 raya telah berlalu... yeah2!!! tapi tue sekejap jer... raya pun macam xraya je ...hurm... masa entry ini ditulis aku masih lagi berbaki 26 hari utk menempuh final exam... oleh kerana tiada study week..itu lagi membuat aku agak tertekan... mmg tertekan... dalam bulan oktober yang gemilang ini.. aku ade 9 test kesemuanya ... 2 presentation...2 project yg perlu disettle kn dalam mase 26 hari...hohoho...tapi bersedia kah aku menempuh kesmua test,presentation n project?? adei.. yang paling mengerunkan mampu aku buat yang terbaik utk final exam kali?... YA ALLAH..berikan lah hamba Mu yang kerdil ni suatu kekuatan... aku macam dh tak terdaya nk menempuhi hari2 yang bakal mendatang... seakan lemah seluruh anggota badan.... seperti hendak menangis dan menjerit sekuat hati... sesungguh nya..utk pertama kali nya aku sungguh merasa sangat stress...menjerit2 dalam hati " cepatlah abis sem..dh xlarat dh ni "

tengah sibuk2 ni... modul plak saje nk join skali "kemeriahan" stress aku kali ni... modul aku akan berlangsung 1o n 11 oktober 2009... sabau je le... awal2 sem xnk plak wat..menyusahkan btul coz ganggu due date kami...hurm....

SHA kene kuat kn semangat!!! ni baru stress dlm bljar blum agi stress bekerja nnti... huhuhu.... bangkit lh weh!!!! bukak otak ko tue sikit....jangan nk layan stress ko tue!!! ingt time dip dlu2.. mase ko bru masuk dip... kesusahan time tue.. ingat muka MAK N BAPAK... mesti diorg sedih tgk ko camni....dh x tentu arah..kalu ko xnk study ko akan menyesal seumur idup ko!! ko nk jadi time dip part 3 dlu?? teruk siot cgpa ko..mcm hampeh!!! mmg mintak utk ditampar... ko nk jadi camtue lagi?? sedau2 leh diri tue cik sha weh...ni sumer berkaitan dengan masa depan ko gak.... hidup ko gak..

0 PeMbErI IdeA: