10 September 2009

~Garang~

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 9/10/2009 09:14:00 PM
salam...

ari ni sorang lagi mengatakan bahawa aku ni garang sangat...dari raut wajah aku telah mentafsirkan segala tidak kepuasan hati aku..hmmm..yeke?? adei...maafkan aku sahabat ..huhuh...
diorg kata cara pandangan aku mcm nk mkn orang..ditambah raut wajah aku yang serius... lagi orang takut nk dekat dan takut nk tegur... tak pun..mereka akan kata " sha is not in mood"..hohoho....lagi2 bile balik kelas... muka ketat yg amat..mcm dalam kepala tue ade batu besar...hohoho... cuba senyum sikit...

hmm... aku teringat masa dip dlu.. slalu gak org tegur aku nk garang giler... hinggakan kawan aku fiza wat treatment suh aku senyum dpan cermin ari2...hehehe...rasa2 skrg kne wat balik treatment tue agi..hehehe....takpun simpan sms yg best2..cam tension je tgk sms tue..aku akan tersenyum sendiri....

0 PeMbErI IdeA: