12 September 2009

~bahagia~

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 9/12/2009 08:03:00 PM
salam...

smlm..hari yg best bg aku..yup... mmg hari2 yg lps best..tp kali ini lagi best... honestly,1st time camni... heheh... bahagia sungguh... rasa nk terbang ke awangan dan xmoh turun2 lagi... bleh x camtue? weeeeeeeee....

aku berharap kami akan slamanya begini..terus begini... tanpa henti... tanpa jemu.. tanpa air mata... tanpa duka... kerana aku telah mula mnyayangi...dan insyAllah..jika izinkn olehNYA takkn henti...terus2 dan terus begini dan kekal selamanya....kerana aku sangat suke saat begini...

aku sgt happy dgn nya... aku sgt selesa dgn nya... maybe terlalu awal utk mengatakn nya..tp sememangnya aku sgt senang dgn nya.. akan aku selitkan doa utk nya.. untuk kbahagiaan kami...study kami,keluarga kami dan segala nya tentang kami... kerna dia adalah sebahagian drpd kehidupan ku kini dan selamanya....

i hope he will always lead,guide ,support,care and walk beside me...insyAllah...

0 PeMbErI IdeA: