07 September 2009

~kisah cawan dan sudu~

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 9/07/2009 12:30:00 AM
salam....

aku telah kehilangan cawan dan juga sudu ku....hhuhu... sampai ati kakak cleaner wat camtue kt aku...ape salah cawan,sudu dan juga aku???...skrg aku takde cawan dan garfu ku kehilangan pasangan nya iaitu sudu....huhuhu.... hurm... mesti korang cam pelik kan.. dh nape minah ni wat citer cawan dan sudu ni??? hohohoho meh sini aku story kisah yang mnyayat hati ni....

pada pagi jumaat yang indah dan permai... setelah dikejutkan oleh si dia..aku bingkas bangun dan dengan kadar segera aku membancuh oat+vico+beberapa keping biskut+kurma=sahur.... sambil2 tue aku bukak note2 aku ...heheh(skali-skala jd bdk skema jap) ..selepas itu aku terus bersihkn diri dan solat subuh... time kemas2 buku nk g klas aku terpandang cawan aku...hurm.. lupe nk basuh td... aku pun p basuh cawan tue..tp disebabkan oat dlm cawan tue dh kering aku pun rendam dgn air dan tinggalkan di bilik air dengan harapan nnti aku balik klas kul 9.30 kang aku basuh le...

tp belum sempat kul 9.30 pg...cawan dan sudu telah hilang.... aku pun tercari2 cawan tersebut... tgh cari2 tiba2 ade kakak cleaner tue lalu...aku pun tanye" kak,ade nmpk cawan kt sinki ni x?"..dengan relax nye kakak tue kate dh ade kt dlm tong sampah...haih...aku pun tanya la... nape akak buang?.. akak tue kata mane boleh tinggal kan barang2 dlm toilet..la... xkan kjap pun dh kena buang kot..huhuhu... sedih sungguh... cawan dan sudu tue banyak berjasa pada aku since aku dip dlu..same2 stay up dgn aku..huhuhu sampai ati...

dengan ini kami (iaitu aku ,zul,dan juga ayu) telah mencipta sbuah lagu bertajuk "pulangkan" versi cawan dan garfu....heheh... sambil2 tue kami bergelak sakan smbil berguling... adei... camne pun aku tetap merindui cawan dan sudu... sebagai bukti sampai skrg tiada penganti(padahal malas nk bli kt koperasi kt bwh ni...mane tak nye.. terlupe je...) he3...

0 PeMbErI IdeA: