07 September 2009

~kelas dan gelagat ku~

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 9/07/2009 01:29:00 AM
salam...

kes pertamahahah.. ari selasa lps aku kt klas tutor algebra.. oleh kerana aku yg agak skema (padahal dh xde tmpat nk duduk)duduk btul2 depan lect...heheh...time tue lect tgh discuss test 1 kami.. sedang kami khusyuk dalam klas..tiba2 dgar lagu " lagu lena ku melayang terkenangkan dirimu sayang..." cam pnah dgr lagu ni..tup2 bru prasan aku lupe nk silent kn hp aku..huhuhu... giler ar dgn kabut aku trus silent kn hp..hukhk..alhamdulillah lect tue ok... siap sempat wat lawak... kalu anak2 saya dgr..diorg kata lagu jiwang....hhohoho..abis satu kelas gelakkan aku adei.. malu nye...

kes kedua- aku ni agk pelupa + byk tanye... aku pun tanye satu soklan ni kt lect...pastu lect tue kata...awk nk tau x ari tue saya gi jusco pastu cam nk beli pengetuk mainan bdk2 kecik.. coz saya rasa nk ketuk je awk ni..geram sy..awk slalu dok dpn tp x fhm..heheh..aku ske lect ni...coz dia cam mak2 gitu..best... hehhe..ske wat lawak..n kes ketiga-aku penah nk tertdo dlm klas dia dh lah aku dok dpn skali pastu dia boleh bgtau kt klas...ok kita take 5 jap coz ad yg dh nk tdo tue..sambil senyum kt aku...adei...hahhah

actually byk agi ..tp yg ni je yg aku ingt hehehe

kalu kt klas ctu..aku slalu diberi gelaran2 hohoho..mungkin disebabkan kepetahan aku berkata2(yolah tue..hmmm) minggu ni aku di pngl senator..hahha.. "ye senator,sy nmpk kegusaran anda yg ingin mengutarakan pendapat anda berkenaan topic kite ni"hahah.. adei...ustaz ni saje je nk kene kn aku... adei...minggu ni dia byk attack aku.. actually slalu kot...hahah...

ramai classmate aku ckp "sha ni slalu wat lawak lah" seriously aku bukan sengaja nk wat ..tp mmg dh terkuar bende2 cam tue n spontan ..diorg paling x bleh lupe presentation math modelling aku..ketara muka pucat+gelabah+kabut aku kt dpn ni... pastu siap mengigil..adei... aku pun x tau nape jd camtue..huhuhu... satu klas gelak kn aku lect aku siap ckp" sharima ,awk tarik nafas dalam2 ,relax k" heheh...malu2...aku ni kan pemalu!!!

0 PeMbErI IdeA: