19 July 2008

shopping !!!

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 7/19/2008 09:20:00 PM
salam..
wah ari ni penat yg amat.. aku n fiza pi outing x hingat dunia...ishk2... hehhe.. ari ni wing kami cam sunyi n agak mmbosankn..almaklum lah bdk2 wing dh slamat tiba n entah2 dh landing kt sofa umah masing2... kami disini teramatlah bosan n tak tau nk wat pe..so,kitorg outing lah.. mula2 hingat nk bli present for my lovely sis coz dpt 5A in UPSR ari tue... dh lame giler janji nk bg present..skrg ni bru nk bli.. dh 8 bln lah kot.. heheh..adik akak jgn majuk2 eh..nnti ke jual bru tau hahah... tp yg jelik n plik nyer kitorg x bli dlu present tue,,tp dok mengabiskn duit bli bende2 x bape nk penting... nk adjustment lah sgt ... hahha.. entah hape2 tah.. kami ni bersemangat waja bershopping ari ni.. bli baju , kasut, n mcm2 agi lah... bju je dh sorang tiga pasang.. kasut tue..aku sorg je yg bli.. heheh... kasut lame dh rosak n mmg patut pun bli... aku dh pakai kasut tue since part 2 kot.. lame giler.. tp tahan beb.. tue yg aku sgt syg dgn BATA .. hahha.. lagi kecik smpai ke beso aku mmg duta BATA..hahha..selesa beb.. x yah bli cantik2 tp cepat rosak n x selesa...

erm... smlm hingat nk update blog.. tp mata x bleh nk bukak.. hehhe..mane x nyer aku dok pi tgk cd citer2 dgn fiza... heheh smlm tgk citer ayat-ayat cinta.. pergh sedih beb!!! aku sampai emosi tahap gaban dh!! mmg aku ni agak emosi kalu tgk citer sedih2 ni.. jiwa comel lah katakan... hahha.. kan bagus ade lagi lelaki mcm fahri nie... huhuhu... bagus agama n akhlak nyer.. mmg patut jd contoh lelaki2 skrg ni..aku kagum dgn semangat aisha yg sanggup berkorban demi husband yg tercinta..watak maria yg sedih sgt mase dia dh nk meningal dunia tue n aku benci bangat dgn watak nouru yg jahat n x kenang budi punye manusia!!! lagu2 dlm citer tue best n menusuk kalbu cewah!! jiwang plak aku ni..hahha

Rossa - Takdir Cinta

ku tutup mataku
dari semua pandanganku
bila melihat matamu
kuyakin ada cinta ketulusan hati

yang mengalir lembut
pengusa alam
tolonglah pegangi aku
biar ku tak jatuh

pada sumur dosa yang terkutuk
dan menyesatkan cintaku
andaikan ku bisa
lebih adil pada cinta kau dan dia

aku bukan nabi yang bisa sempurna
ku tak luput dari dosa
biarlah ku hidup seperti ini
takdir cinta harus begini

ada kau dan dia bukan ku yang mau
oh tuhan kuburlah hatiku

p/s: huhuhuhu lagu sungguh menyentuh hati ku..pergh!!!

Rossa-ayat-ayat cinta

Desir pasir di padang tandus
Segar sang pemikiran hati
Terkisah ku di antara
Cinta yang rumit

Bila keyakinanku datang
Kasih bukan sekedar cinta
Pengorbanan cinta yang agung Kupertaruhkan
Maafkan bila ku tak sempurna

Cinta ini tak mungkin ku cegah
Ayat-ayat cinta bercerita
Cintaku padamu
Bila bahagia mulai menyentuh

Seakan ku bisa hidup lebih lama
Namun harus kutinggalkan cinta
Ketika ku bersujud


0 PeMbErI IdeA: