08 July 2008

kate hati...

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 7/08/2008 03:13:00 PM
salam... hoho..

takkan lagi aku menunggumu
kau hadir di dalam mimpi-mimpiku
puas ku mengharapkan diri
seperti mereka yang punya cinta

dirimu tanpa diriku
kau tempuhi penuh bahagia
diriku mahu kau tahu
pedih ini kau tak terasa

warkah ku mengharapkan diri
seperti yang aku kenali dulu
Setiaku menantikan dirimu
Seperti setianya terhadap diriku

tapi ku melepaskan mu
melangkah namun tak terdaya
terusku terus menunggumu
cinta yang tak kan pernah ada

lagu ni tajuk nyer WARKAH...nyanyian band BAU...
erm... aku ske lagu ni coz ade kena dgn aku... slama ni aku dh learn byk bende..yup.. lbih2 lagi dh umur aku pun yg x lame lagi dh jadi dewasa ni..menanti sesuatu yang x mungkin terjadi.. terus menunggu dan menunggu... tanpa aku sedari aku dh tunggu slama 4 thn ...ramai yang kate ... bodohnyer ko tunggu dia... entah2 dia dh ade... dulu aku mcm buat bodoh je lah... then skrg ni aku terfikir.. yup.. ape yg diaorg katekan mmg btul... ape gune nyer aku tunggu dia.. entah2 dia dh lupakan aku... erm.. skrg ni aku kene let it go... aku kene terima hakikat.. tak semestinya kita akan dapat ape yang kita mahu... ape pun aku still doakan dia bahagia walaupun kt mane dia berada... aku rasa bahagia kalu dia bahagia... yup aku mmg xdpt nk lupakan dia buat masa skrg ni .. tapi aku akan cuba secara perlahan-lahan..aku tahu aku kena kuatkan semangat... byak bende yang perlu aku fikirkan untuk masa depan aku...

untuk dia... aku harap ko x lupakan aku n kita akan still kawan sampai biler2.. hope ko dpt capai ape yang ko nk capai...

0 PeMbErI IdeA: