24 July 2008

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 7/24/2008 12:37:00 PM
salam..

pagi2 lagi aku telah dikejutkn bunyi lagu 'rachel razwan' yg telah aku set kan as message alert..
rupe2 mmber aku time plkn dulu bg sms..hhoho..."wey kawan!!!bgun2 xkn T.T.S lg kot!!!!x baek dong tdo lps subuh!!hahha
btw morning fwen"... hahah..T.T.S tue sebenarnye Tempuh Tanpa Senjata tapi aku panggil Tdo Tentu Seronok..heheh ingt
lagi kalu kt plkn dulu lps jga mlm (konon kepenatan) kitorg xyah g senaman pagi2 ..so,ape lagi
lps subuh smbung tdo ar..hahha.. tp mmber aku ni lah yg slalu bg ceramah free aku pagi2...anyway thanks beb!!!

erm.. biler dh start psl plkn teringt dulu masa mula2 jejak kn kaki kt kem titian bintangor rembau n9..
igtkan kt sabah sarawak sane..suspen je nama kem ni... first time gi sane klakar giler... coz bus x bleh nk msuk dlm
kem coz semput tgh jln coz x bleh nk naik bukit...so,kami berjalan kaki ar !!!jgn risau x jauh pun dkat je..

aku dpt skuadron spica a.k.a alpha.. spica tue adlah nama sbuah kapal TLDM..al maklum lah kem aku tue under TLDM
hohooh..tgk name je dh gempak kn???heheh aku jd ketua dorm wirawati spuluh..aku rase akulah ketua dorm yg paling sempoi kot
haha..enthlah x bape kisah sgt pun..lgi2 dpt ketua yg kanak2 rebena ni... biler kadang2 dorm teruk angin gak aku.. tp jarang ar aku nk mrah2 kt bdk2 aku
coz bg aku sumer dh bsr2 kn kalu x buat keje je aku sound... alhamdulilah dorm aku dpt dorm terbaik!! bangga seh!!hehe

aku ade msuk kawad...alhamdulilah rezeki wirawati skuadron spice menang kawad kaki terbaik...sgala pnat lelah berbaloi gak
yg paling best mase kawad kaki dlu mmber non muslim pun join pakai tudung gak..hahah bertapa ukhwahnya kami!!!
btw aku join pertandingan sukan air antara kem plkn kt kem matin.. huhuhu... xmoh ar citer pasal bende ni..buat aku sedih n sakit ati dgn pengadil!! disebabkn ksalahan teknikal kami tersingkir!!! waaaaa subsub...

aku ske kayak!!!yes!!! tue yg paling aku ske skali heheh..flying fox pun best gak.. aku dpt naik 2 kali beb!!!hehe
bab member2 kt sane mmg best.. paling aku ske kelas kenegaraan.. aku ade bestfriend kt sane.. ade lolipop,senyum,naz,jaja mamat sumer ni sporting abis.. till now diorg x pnah lost contact dgn exp lolipop..huhu..lps msuk unikl sonyap jo..bz agak nye x lupe gak ain,bibiey,deja,echa n ramai lagi..waaaa rindu sama kamoo sumer...

paling klako..aku kne wat tarian melayu..perghh... tue lah yg first n last time aku menari kt dpan org ..malu seh!!!! lgi gelabah biler aku kne jadi lead ..adui!!! alhamdulillah...segalanyer berjalan dgn lancar... ade gak yg bg commet tarian aku.. mmber2 aku byk terkujat kt situ... yelah..aku kn agak kasar orgnyer..hahahha....

oklah kot sampai sini je aku citer serba sikit pasal plkn... kalu nk citer selanjutnye empat ari empat malam blum tentu abis
haha.. k
ok gtg bye
wassalm

0 PeMbErI IdeA: