20 July 2008

ahad!!!!

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 7/20/2008 10:17:00 AM
salam...

huhuhu... ari ni penat yg amat... byk giler bju yg dibasuh!!! smlm dh lah ujan then ari jumaat pun sama gak.. berlambak2 baju aku... hhuhuhu... kan bagus ade mesin basuh..hhekhek... senang sikit ...

smlm entah kul bape aku terlelap.. kesian fiza tgk citer man laksa sorg.. sori beb,, gua tertdo smlm.. mgantuk yg amat... smpai dh x bleh thn lagi.. smlm dh pnat berjalan... sampai sakit2 kaki ku...

smlm pun aku x bukak buku langsung!!! ape nk jadi dgn aku ni.. kate nk dekan sem ni... erm... citer pasal dekan ni.. ade sorg mmber aku kt UiTM arau every sem dekan.. perghh.. dasyat gak eh mamat ni.. kalu dip bleh terima lagi.. nie degree beb!! dia amik B.FIN skrg dh part 3... kagum sungguh... dia mmg sorg yg genius... huhuh... bila lah aku nk dpt camtue... slalu gak mamat ni beri semangat kt aku... thanks dude... aku x slalu reply sms dia..yelah celcom kot.... hehehe.. nnti2 aku rajin bli no. celcom eh...hehhe..

ari ni dh study!!! yeah!!! nk Qada' aku x study smlm.. huhuh..mak maafkan anak mak yg malas ni..huhuhu... aku slalu jadi lain drpd yg lain...huhu.. dulu mase skolah rendah dulu..kakak aku sumer masuk skolah kebangsaan aku msuk skolah cina..then biler skolah menengah plak..kakak aku sumer msuk skolah asrama aku plak msuk skolah harian biasa... biler dh masuk U plak.. kakak aku sumer msuk USM ...aku plak UiTM.. kakak aku sumer amik degree.. takda sorg pun yg amik Diploma cam aku ni...huhuhuhu... cam ne pun kakak aku sumer slalu bg semangat aku belajar... huhu... diorg x bleh tgk adik yg sorg ni down n trus down..kakak aku nk aku amik at least degree.. ade satu lagi!!! hah... jodoh kakak aku sumer org JOHOR..aku?? org mane eh?? hahhaha... poyo seh aku ni ish2 sempat plak...

P/s: aku pun ade admire ade sorg mamat...hahahha...oopppsss... hope dia xtau...

0 PeMbErI IdeA: